Allemaal samen achter Eden!

Belgisch international Eden Hazard versterkt zijn team

Trouw aan zijn parcours kiest de Rode Duivel voor Frans-Belgische partners om zijn communicatie en perscontacten te managen. Het team van Eden wordt al zeven jaar aangevoerd door Marie Armand en Vincent Vlieghe van het Rijselse bureau AV team conseil. Ze werken met hem samen als vermogensbeheerder en single family officer. Die ploeg wordt nu verder versterkt. In de spits vinden we een expert uit de evenement- en sportcommunicatie: Frantz Lecomte van het Parijse bedrijf Eventeam. Het Brusselse communicatiebureau Voice, tot slot, zorgt voor de mandekking en staat in voor de opvolging van de vragen van de Belgische pers. Het Hazard-team staat voortaan tot uw dienst en verheugt zich erop zijn passie voor het voetbal “made in Eden” met u te delen.