Carrefour België zet Voice, in samenwerking met BeInfluence, in de driver’s seat voor z’n influencer marketing in 2020

Na een strategische pitch heeft Carrefour België voor Voice Agency gekozen om z’n relaties met influencers verder te ontwikkelen. Het agentschap wist de retailer te verleiden dankzij de positionering #intrustwetrust en de samenwerking met BeInfluence.

Carrefour België wil een beroep doen op influencers om de verschillende facetten van z’n ambities onder de aandacht te brengen. En meer bepaald om “Act for Food” op de voorgrond te plaatsen: een programma vol concrete acties dat iedereen helpt om beter te eten tegen een betaalbare prijs.

Voice en BeInfluence zullen al hun expertise in influencer marketing op tafel leggen om deze doelstellingen te bereiken. Voice zal zorgen voor de ontwikkeling van langdurige, vertrouwensvolle relaties met een selectie van Belgische macro influencers die merkambassadeurs zullen worden, terwijl BeInfluence een reeks activaties zal ontwikkelen met micro en nano influencers. Dit alles met het oog op de boodschap die Carrefour België aan de consument wil overbrengen en om bij te dragen tot de bekendheid en de reputatie van het merk.

Nina Bourgeois Pers Attaché, Voice Agency