Nieuwe conversational marketing gids voor de marketeer van vandaag

Hoe kunnen merken vandaag het potentieel van conversaties ten volle benutten?

Midden juni 2014 gaven de experten van het communicatiebureau Voice een antwoord op deze prangende vraag in de vorm van hun Conversational Handbook: “How to make your brand (more) conversational and profitable?”

Met meer dan 1000 downloads vorig jaar, kan het alvast als een succesvolle editie worden bestempeld. Daarom schreef het team van Voice een nieuw aansluitend hoofdstuk over “conversational territory”.

“Al sinds 2007 benadrukt Voice het belang van conversaties voor merken. Consumenten gebruiken dagelijks gemiddeld 16.000 woorden in conversaties, waarvan nu al minstens 10% online. Bij Voice vinden we dat elke marketeer een conversational marketeer moet zijn, die weet waar mensen over praten, hoe zijn merk daarin relevant is en verder kan groeien.”, legt Patrick Parmentier, managing director bij Voice Agency, uit.

Benieuwd naar de essentie van conversational marketing en conversational territory? Download dan hier het Conversational Handbook van Voice.

Aarzel niet om onze experten contacteren die steeds paraat staan voor al uw vragen over Social PR, Social Media, Digital Marketing en SEO/SEA.

Wilt u een echte pro worden op het vlak van conversational territory? Schrijf u dan in voor een van onze conversational lunches en stel ons al uw vragen. Meer info volgt...

Veel leesplezier!