Twee nieuwe aanwervingen bij Voice: Steven Piessens en Elisa Roux

Voice, het Conversational Marketing & PR bureau uit Brussel, breidt verder uit met 2 nieuwe medewerkers. Om zijn ambitieuze doelstellingen waar te maken, versterkt het zijn team met een Business Profiler en een PR & Social Media expert.

Wij zochten talentvolle en ervaren medewerkers die ons verder kunnen doen groeien binnen onze expertisedomeinen”, zegt Patrick Parmentier, General Manager van Voice. “Met Steven Piessens en Elisa Roux nemen we een nieuwe belangrijke stap.

Steven Piessens (@StevenPiessens): “Ik heb de afgelopen 15 jaar als adviseur, trainer en ondernemer in marcom een digitale tsunami zien voorbijkomen. Conversaties over je merk, product of project zijn vandaag belangrijker dan ooit gezien de mogelijkheden die sociale media en mobiele media bieden op het vlak van snelheid, transparantie en innovatie. Ik zal als Business Profiler bij Voice het conversatiepotentieel van bedrijven in Vlaanderen analyseren en er oplossingen voor uitwerken.

Patrick Parmentier: “Steven Piessens heeft altijd een duidelijk doel voor ogen: duurzame bedrijfswaarde creëren voor merken door hun conversatiepotentieel in kaart te brengen en te benutten via onder meer ‘conversational leadership’. Hij is de man die we nodig hebben om onze activiteiten verder uit te breiden naar de Nederlandstalige markt.

Elisa Roux (@ElisaRouxH): “Ik begon mijn carrière in de journalistiek, geschreven pers en televisie. Mijn professionele ervaring in dit milieu heeft mij geleerd om op een doeltreffende manier met de pers te communiceren. Een functie als Junior PR & Social Media Consultant bij Voice is voor mij een unieke kans. Voice is een bedrijf dat volop in ontwikkeling is, en ik ben blij dat ik daaraan mijn steentje kan bijdragen.

Voice is het eerste Belgische agentschap dat zich volledig richt op Conversational Marketing & PR. Sinds 2008 creëert, genereert en stimuleert Voice conversaties binnen en buiten organisaties. Daarvoor ontwikkelt Voice activeringscampagnes voor communities op interne of externe sociale netwerken en onderhoudt het relaties met online en offline influencers (bloggers, twitteraars,…). Zo helpt Voice zijn klanten hun stem te vinden en sterke banden te smeden tussen hun merk en hun ambassadeurs. Voice maakt deel uit van de VO Group, een communicatiegroep in Brussel met een 50-tal medewerkers bij VO Event, VO Europe en Voice.

Karel Goethals Conversational Marketing & PR, Voice