Voice Agency serveerde RestoDays een 3 sterren PR actie!

Resto.be vertrouwde de persrelaties van de RestoDays toe aan Voice Agency. Tijdens de RestoDays krijgt het grote publiek de kans om een gastronomisch menu te degusteren voor een zacht prijsje. Voice Agency ontwikkelde de PR-campagne om de twaalfde editie - de grootste ooit! - in de kijker te zetten. Om ook van dit evenement een gastronomisch én mediatiek succes te maken, legde Voice Agency de focus op de deelnemende sterrenchefs. En de resultaten mogen er zijn:  er verschenen meer dan 30 artikels en reportages in de Belgische en Luxemburgse media. Dit zorgde ook mee voor het grote succes van deze 12e editie: meer dan 46 000 personen genoten van de actie!

Een vruchtbare samenwerking van lange duur, want Voice Agency stond al voor de vierde keer in voor de communicatie van de RestoDays. Het creatief team creëerde in 2010 het bekende, pittige logo met de peper.