Voice back to work!

Iedereen is terug aan de slag! En ben jij goed uitgerust? Of je nu op vakantie bent geweest onder de zonnestralen van een tropisch eiland of onder de spotlights van Ibiza, het belangrijkste is dat je in vorm bent! Bij Voice hebben ze alvast niet stilgezeten tijdens de vakantie. Het team is intussen opnieuw voltallig en elke collega is terug aan de slag, fris en monter, met een splinternieuwe pennenzak en een boekentas vol ideeën en projecten!

Dit zijn er alvast enkele…

Laatste rechte lijn voor Evoto.be

Bij Voice werken we graag voor het goede doel! Evoto.be – een initiatief gesteund door Eternit – biedt internetgebruikers voor het tweede jaar op rij de kans om te stemmen voor het liefdadigheidsproject van hun keuze en het zo een duwtje in de rug te geven. September is de laatste maand waarin gestemd kan worden voor Prinses Harte, Love in action of BOS+/SRFB! De verenigingen hebben intussen respectievelijk 5856, 6811 en 3534 stemmen verzameld. Daarna zal een comité 3 nieuwe verenigingen selecteren voor deelname aan het 3de seizoen van Evoto.be, waardoor ze elk kans maken op 20 000 euro. Kandidaturen kunnen nu al ingediend worden! Meer info: www.evoto.be

Herbekijk de leerstof van uw Conversational Marketing Handbook

Heb je tijdens jouw vakantie de principes van Conversational Marketing goed ingestudeerd? Indien niet, dan is het hoog tijd om hier het handboek dat de Project Leaders van Voice opgesteld hebben te downloaden. Het bevat de belangrijkste principes van de conversational marketing en reikt merken (of agentschappen die voor merken werken) tools aan om meer conversational te zijn en het enorme potentieel van het internet te benutten. Aarzel niet om ons jouw feedback te bezorgen, want wij zijn alvast helemaal conversational!

Waterloo 2015, een digitale tactiek voor herdenkingstoerisme

Klaar voor de strijd!

In juni 2015 viert de wereld de 200ste verjaardag van de Slag van Waterloo, een beslissende historische gebeurtenis. De vzw Bataille de Waterloo 1815 voorziet hierbij twee in Europa ongeziene reconstructies: 5000 re-enactors, 300 paarden en 100 kanonnen worden op het Slagveld van meer dan 40 hectaren verwacht!

Voor zusterbedrijf VO Communication, uitvoerend producent van het evenement, heeft Voice een sterk actieplan uitgewerkt met geïntegreerde online marketing, PR en sociale media. Bedoeling? Een breed publiek enthousiast maken voor dit unieke event en de “Napoleon hype” in elk van ons aanwakkeren!

Aarzel zeker niet om onze conversational marketeers te contacteren voor interviews, guest blogging en lezingen over social media marketing & PR.