Voice mixt inhoud en design voor de nieuwe website van Cofinimmo

Voice bevestigt zijn expertise in web development met de lancering van de nieuwe website voor Cofinimmo, begin februari. Het communicatiebureau heeft de online aanwezigheid van deze Belgische vastgoedspeler grondig hervormd, zowel op het niveau  van inhoud als van design.

Het doel? De content interessanter maken voor de gebruiker en hun aanwezigheid op de site verlengen.

Om dit doel te bereiken heeft het Digital team van Voice een  strategie ontwikkeld die berust op twee centrale elementen: de ontwikkeling van een nieuwe vorm van content en de creatie van een hedendaags en aantrekkelijk  grafisch charter.

Aantrekkelijke content

De missie van Voice startte met een grondige analyse van de inhoud, het websiteverkeer en de gebruikersprofielen van de website van Cofinimmo en zijn concurrenten. Op basis van de resultaten, heeft Voice een nieuw type content voorgesteld en een wel doordacht grafisch charter opgesteld dat de site gebruiksvriendelijker en efficiënter moet maken.

Valérie Kibieta, Head of External Communication & Investor Relations bij Cofinimmo: “De inhoud en het design van de website beantwoorden aan onze actuele noden. De website is aantrekkelijk, en lost de verwachtingen van onze gebruikers in. We merken dat de sessieduur sinds de lancering gemiddeld met 20% gestegen is.”

Mission accomplished! Ontdek de volledig vernieuwde website van Cofinimmo hier!

Wie is Cofinimmo ?

Cofinimmo is het belangrijkste Belgische beursgenoteerde vastgoedbedrijf, met thuisbasis in Brussel, gericht op zorgvastgoed, kantoren en vastgoed van distributienetten. Cofinimmo bezit en beheert meer dan 1,7 miljoen m² in België, Frankrijk, Nederland en Duitsland.

Laure Vandeghinste Perscontact (NL), Voice Agency